top of page

אקטיזיים ACTIZYME – פותח סתימות ומונע סתימות אקולוגי ללא רעלים וסיכונים

אקטיזיים ACTIZYME – פותח סתימות ומונע סתימות אקולוגי ללא רעלים וסיכונים

ACTIZYME הוא פתרון חדשני לפתיחת סתימות ללא רעלים וסיכונים. זהו מוצר אקולוגי המורכב מאנזימים טבעיים ומיקרו אורגניזמים המסוגלים לפרק את החומרים האורגניים הגורמים לסתימה. ACTIZYME בטוח לשימוש לבני אדם ובעלי חיים, והוא אינו פוגע בצנרת.









הכירו את אקטיזים פותח סתימות ומונע סתימות אקולוגי

כל שיש לעשות הוא לשפוך כף של 15 גרם לתוך פתח הניקוז, ולשטוף במים. פעולה זו צריך לתת לאקטיזיים לשהות בצנרת לפחות 6 שעות. ACTIZYME יפתח את הסתימה ויחזיר את פעולת הניקוז לתקינות.


ACTIZYME הוא פתרון יעיל וחסכוני לפתיחת סתימות. זהו פתרון ידידותי לסביבה, ואינו פוגע בצנרת. ACTIZYME הוא הפתרון המושלם למי שמחפש פתרון לפתיחת סתימות ומניעת סתימות ללא רעלים וסיכונים.


ACTIZYME קל לשימוש. כל שיש לעשות הוא להוסיף את אקטיזיים לפתח הניקוז, להוסיף מים ולתת לאקטיזיים לשהות בצנרת כ6 שעות. ACTIZYME יפרק את הסתימה ויחזיר את הניקוז לפעולה תקינה.

ייתכן ויהיה צורך לעשות שימוש בפומפה ביום המחרת על מנת לסייע לפסולת המפורקת לזרום ולהתפנות מהצנרת.


ACTIZYME הוא פתרון יעיל וחסכוני לפתיחת סתימות. זהו פתרון ידידותי לסביבה, שאינו פוגע בצנרת. ACTIZYME הוא הפתרון המושלם למי שמחפש פתרון לפתיחת סתימות ללא רעלים וסיכונים.

ACTIZYME הוא פתרון מצויין לתחזוקה שוטפת קלה ויעילה בעלות נמוכה.


חומר פתיחת סתימות אנזימטי: איך זה עובד?


חומר פתיחת סתימות אנזימטי הוא מוצר חדשני שמשתמש באנזימים ומיקרו אורגניזמים כדי לפרק פסולת אורגנית שנתקעת בצנרת. האנזימים הם חלבונים קטנים שיכולים לפרק חומרים אורגניים כמו שומנים, שאריות שערות, ופסולת אורגנית הנתקעת בצנרת הביוב וסותמת אותו. כאשר האנזימים מוכנסים לצנרת, הם מתחילים לפרק את החומרים האורגניים שנתקעו בצינור. וכך גורם אקטיזיים לסתימה להתפרק ולהפרד מהמקום בה היא חוסמת, וכך משחרר את הצינור.


חומר פתיחת סתימות אנזימטי הוא פתרון בטוח ויעיל לפתיחת סתימות. הוא אינו מכיל כימיקלים רעילים, ולכן הוא בטוח לשימוש על ידי בני אדם, ובסביבת ילדים ובעלי חיים. חומר פתיחת סתימות אנזימטי הוא גם יעיל מאוד בפתיחת סתימות. הוא יכול לפרק סתימות קשות במיוחד, ולכן הוא פתרון נהדר לטיפול בסתימות שלא הצלחנו לפתוח בעבר בעזרת החומרים המסוכנים הקיימים בשוק.


אם אתם מתמודדים עם סתימה בצנרת, חומר פתיחת סתימות אנזימטי הוא פתרון נהדר. הוא בטוח, יעיל וקל לשימוש. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להוסיף את אקטיזיים לפתח הניקוז, להוסיף מים על מנת להפעיל את החומר ולתת לחומר לשהות לפחות 6 שעות בצנרת. לאחר מכן אפשר להמשיך ולהשתמש באופן רגיל, ייתכן ויהיה צורך לעשות פומפה ביום שלמחרת על מנת לשחרר ולהזרים את הפסולת שפורקה. האנזימים יעשו את השאר, ויפתרו את הסתימה.


יתרונות של ACTIZYME

  • בטוח לשימוש לבני אדם ובעלי חיים.

  • אינו פוגע בצנרת ובאטמים.

  • יעיל לפתיחת סתימות.

  • ידידותי לסביבה.

  • חסכוני.


מהו ההבדל בין שימוש בפותח סתימות ומונע סתימות מהדור החדש, לבין שימוש בחומרים מסוכנים מבוססי סודה קאוסטיק?


ACTIZYME פותח סתימות ומונע סתימות אקולוגי

  • בטוח לשימוש בבני אדם, בעלי חיים ובסביבה.

  • אינו פוגע בצנרת.

  • יעיל מאוד בפתיחת סתימות.

  • קל לשימוש.

  • ידידותי לתקציב כ 4.50 – 6.00 ₪ לשימוש.


פותח סתימות ומונע סתימות מבוסס סודה קאוסטית

  • מסוכן לשימוש בבני אדם, בעלי חיים ובסביבה.

  • עלול לפגוע בצנרת.

  • לא יעיל מאוד בפתיחת סתימות.

  • קשה לשימוש.

  • יקר.


Actizyme פותח סתימות ומונע סתימות אקולוגי הוא הבחירה הטובה ביותר ופתרון בטוח, יעיל וידידותי לסביבה לפתיחת סתימות. הוא אינו מכיל כימיקלים רעילים, ולכן הוא בטוח לשימוש לבני אדם, בעלי חיים ולסביבה. אקטיזיים אינו פוגע בצנרת ובאטמים, ולכן הוא בטוח לשימוש בכל בית. Actizymeפותח סתימות ומונע סתימות אקולוגי קל לשימוש, וזמין לרכישה בחנויות המובחרות לחומרי בניין ובמרשתת במחיר סביר.


פותח סתימות ומונע סתימות מבוסס סודה קאוסטית הוא פתרון מסוכן פחות בטוח ויעיל. הוא מכיל כימיקלים רעילים, ולכן הוא אינו בטוח לשימוש לבני אדם, בעלי חיים ולסביבה. סודה קאוסטיק גם עלולה לפגוע בצנרת ובמשתמש ששם אותו בצנרת ולכן הוא מסוכן ואינו בטוח לשימוש בכל בית. פותח סתימות ומונע סתימות מבוסס סודה קאוסטית קשה לשימוש, והוא יקר יותר לשימוש מ-Actizyme פותח סתימות ומונע סתימות אקולוגי.


פותחי סתימות מבוססי סודה קאוסטית: מסוכן ומזיק


פותח סתימות מבוסס סודה קאוסטית הוא מוצר נפוץ המשמש לפתיחת סתימות בצנרת. עם זאת, חשוב לדעת שפותח סתימות זה יכול להיות מסוכן ומזיק אם הוא לא מיושם כראוי.

סודה קאוסטית היא חומר כימי חזק מאוד שיכול לגרום לכוויות בעור, בעיניים, בריאות ועוד. אם סודה קאוסטית באה במגע עם עור או עיניים, יש לשטוף את האזור הנגוע מייד במים זורמים במשך 10 דקות לפחות. אם סודה קאוסטית נכנסת לריאות, יש לפנות לטיפול רפואי מיידי.

בנוסף להיותו מסוכן לשימוש, פותח סתימות מבוסס סודה קאוסטית יכול גם לגרום נזק לצנרת ולאטמים.

סודה קאוסטית יכולה לגרום לצינורות להחליד לקרוס ולנזול, מה שעלול להוביל לבעיות יקרות יותר בעתיד.


אם אתם מתמודדים עם סתימה בצנרת, ישנם פתרונות רבים אחרים זמינים שבטוחים יותר לשימוש. אתם יכולים לנסות להשתמש בפומפה, קפיץ, או שאתם יכולים להזמין אינסטלטור מקצועי לפתור את הבעיה.


לא מומלץ בכל מקרה שתשתמשו בפותח סתימות מבוסס סודה קאוסטית. זה יכול להיות מסוכן ומזיק.

ישנם פתרונות רבים אחרים זמינים שבטוח יותר לשימוש.


היום רבים השרברבים המקצועיים עוברים להשתמש בפותח סתימות אקולוגי כמו אקטיזיים.

שרברבים מקצועיים רבים עוברים לשימוש בפותח סתימות אקולוגי ומעדיפים אותו על פותח סתימות כימי.

יש לכך מספר סיבות, כולל הבטיחות, היעילות והידידותיות לסביבה של פותחי סתימות אקולוגיים.


פותחי סתימות כימיים מכילים לעתים קרובות כימיקלים רעילים שיכולים להיות מסוכנים לבריאות של השרברב ושל הלקוחות. הם יכולים גם לגרום נזק לצנרת. פותחי סתימות אקולוגיים, לעומת זאת, לא מכילים כימיקלים רעילים. הם בטוחים לשימוש לאנשים ולסביבה.


פותחי סתימות אקולוגיים הם גם יעילים יותר מפותחי סתימות כימיים. הם יכולים לפרק סתימות קשות יותר, מאחר והאנזימים והמיקרו אורגניזמים מטפלים ומגיעים לכל נפח הצנרת. גם בחלק התחתון וגם בחלק העליון שלה. ובכך נמנע מהצורך להשתמש בפותחי סתימות כימיים חזקים יותר לכאורה שבוודאות הם מסוכנים.


לבסוף, פותחי סתימות אקולוגיים ידידותיים יותר לסביבה מפותחי סתימות כימיים. הם לא מכילים כימיקלים רעילים שיכולים לזהם את מי השופכין והקרקע.


בשל כל הסיבות הללו, יותר ויותר שרברבים מקצועיים עוברים לשימוש בפותח סתימות אקולוגי אקטיזיים.

זהו פתרון בטוח, יעיל וידידותי לסביבה לסתימות צנרת.


לסיכום אנו ממליצים שאם אתם מחפשים פתרון בטוח, יעיל וידידותי לסביבה לפתיחת סתימות בצנרת,

פותח סתימות אקולוגי הוא הפתרון המושלם עבורכם.

מוצרי אקטיזיים זמינים לקניה בחנויות המובילות לחומרי בניין בארץ (טמבוריות) וכן במרשתת.

פרטים נוספים ניתן למצא באתר בכתובת: www.actizyme.co.il

ובטלפון 055-6868007

תודה על הזמן שהקדשתם לקרא פוסט חשוב זה.

132 צפיות0 תגובות
bottom of page